پـُسْت ثابـِت


دختر چندش آور

دخترا چندش آورترین موجودات روی زمین هستن. من یکی حالم ازشون به هم میخوره...

خدا خودشهم نمیدونست داره چیکار میکنه اگرمیدونست باگل اضافه هیچ وقت یه موجود چندش آور به وجود نمی آورد...

من ازاین جونورا بدم میاد چون واقعأ حال به هم زنن...

هر فکری دلت خواست دربارم بکن به تُ.خم چپم... همه زاییده ی ذهنمه و حقیقت ،اگراز اینجا خوشت نمیاد کسی زورت نکرده بیای

میایی هم باید تابع قوانین اینجا باشی... از کُ.س شعر نوشتن دست بکشین اونجوری حوصلتونو ندارم....

هرکاری عشقم بکشه میکنم هرجاهم که بتونم وهرطوری که بخوام مطلب میزارم به کسی هم ربطی نداره....

آپ کنم خبر نمیدم خوشت اومد بازم بیا...

خوشت نمیاد س.یکتیر

d5241_sgqxv2qdyk0nipe4thn1.jpg



نظرات شما عزیزان:

پرنسس
ساعت16:42---28 مهر 1391
همه رو با یه چوب نزن...همه مث هم نیستن!

شاسمیخ
ساعت20:19---7 مهر 1391
سلام خرچوسونه.پایان نامه پارسالمودادم دست جواهرواسم کاملش کنه اماتوچرااینقده زبونت درازه.اماایولاخوب شد من هم خوشم نمیومده چرا؟توازرشت نیسی؟
پاسخ:خدا شفات بده...


me
ساعت17:22---5 مهر 1391
hoy goyvaran danisho bashar ba
پاسخ:هههه...! هرچی گفتی خودتی...


ARASH
ساعت2:57---1 مهر 1391
سلام.وب خوبی داری.خوشحال میشم به منم سر بزنی
پاسخ:خوبی از خودته. وقت ندارم سربزنم


بهنام
ساعت2:30---1 مهر 1391
سلام دیوونه

چند سالته دیوونه؟

من یه پسرم و اصلا حرفاتو قبول ندارم و فکر میکنم یه ضربه ایی از این دخترا خوردی (یعنی کیر خوردی البته ببخشیدا )

حالا بگو درسته یا نه؟

فعلا بای
پاسخ:به توچه؟ به تُ.خمم...غلطه... س.یکتیر


nilofar
ساعت2:28---1 مهر 1391
kire nadashtam tu dahanet
پاسخ:ک.یر داشته ی من تو دهنت


fateme
ساعت11:40---31 شهريور 1391
واقعادیووووووونه ای.خوبه خودتم فهمیدی!!!!
پاسخ:مـــرسی نظر لطفته...س.یکتیر


مرمر
ساعت0:25---31 شهريور 1391
باشه بابا



فقط شما چندیشیا خوبین
پاسخ:فعلأ که چندش خودتونین... فقط مزخرف بلدین بگین!


bita.sh71
ساعت11:41---30 شهريور 1391
دوست دارم به منم يه سري بزني كه ببيني همه دخترا بدن.پسرا بدن.
پاسخ:اومدم...


sara
ساعت18:27---29 شهريور 1391
اگه دخترا بدن پس شما اشغالا چی هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:س.یکتیر... حوصلتو ندارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 29 شهريور 1398برچسب:,ساعت 1:0 توسط یه دیوونه| |


Power By: LoxBlog.Com